Supply chain management og marketing - Organisering og optimering af forsyningskæden

Supply chain management og marketing - Organisering og optimering af forsyningskæden Forstør

350,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Supply Chain Management og marketing er en ny, praksisnær lærebog om forsyningskæden, der gennemgår optimeringsmuligheder både upstream og downstream i forsyningskæden.

Læseren bliver i stand til at planlægge og gennemføre valg af distributionskanaler og anvendelse af mellemhandlere og agenter i både dansk og international distribution. Endvidere gør bogen læseren i stand til at optimere de væsentligste kanaler på BtB- og BtC-markederne, herunder detailleddets fysiske og webbaserede butikker samt integrationen mellem kanaler i form af omnichannel.

Bogen gør ligeledes læseren i stand til at træffe valg om sortimentsstyring, håndtere relationer og fastlægge de planlægningsprincipper, der skal styre forsyningskædens aktiviteter på baggrund af viden om kædens målgruppe. Endelig gennemgås også indkøb samt styring af lagre og fysisk distribution i forsyningskæden. Udgangspunktet for bogen er SCM-tankegangen, hvor der tænkes i logistisk effektivitet og optimal logistisk strategi.

Bogen er rettet mod praksisorienterede erhvervsrettede uddannelser og passer fx til 2. semester på markedsføringsøkonomuddannelsen.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Holger B. Nielsen - CphBusiness Søerne / Thomas Lindholm Uth
Sideantal: 228
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Hansreitzels
Udgivelsesdato: 04 Aug 2016
Oplagsdato: 04 Aug 2016
Varefakta
Reference

b-9788741263656

Sprog

Dansk

Supply chain management og marketing - Organisering og optimering af forsyningskæden Hansreitzels