Seertal og webtrafik - en praktisk introduktion til Gallups TV-meter

Seertal og webtrafik - en praktisk introduktion til Gallups TV-meter Forstør

138,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Sidste varer på lager.

Tv og internet har en central plads i danskernes medieforbrug, men forbruget varierer afhængig af målgrupper, genrer og typer af indhold. Med kvantitative målinger af seertal og webtrafik kan vi få et detaljeret indblik i, hvordan danskernes medieforbrug er sammensat.Denne bog giver en praktisk indføring i de to vigtigste, danske analyseredskaber: TNS Gallups TV-Meter og Gemius' webtrafikmåling. Bogen introducerer til en række centrale begreber som rating, frekvens og dækning, ligesom spørgsmål om fejlkilder og statistisk usikkerhed behandles.Gennem eksemplariske analyser demonstrerer Stig Hjarvard og Rasmus Helles, hvordan man kan foretage sine egne analyser af danskernes tv-sening og besøg på websider. Bogen er rigt illustreret.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Stig Hjarvard
Sideantal: 120
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Paperback
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Samfundslitteratur
Bredde: 155 mm
Højde: 230 mm
Dybde: 11 mm
Vægt: 239 g
Serie: Kort og præcist om medier og kommunikation
Udgivelsesdato: 20 Feb 2014
Oplagsdato: 20 Feb 2014
Varefakta
Reference

b-9788759318973

Sprog

Dansk

Seertal og webtrafik - en praktisk introduktion til Gallups TV-meter Samfundslitteratur