Oplevelsesøkonomi - produktion, forbrug, kultur

Oplevelsesøkonomi - produktion, forbrug, kultur Forstør

310,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage
Oplevelsesøkonomier betegnelsen for en udvikling hen i mod et samfund, hvor de kreative erhverv, kultur og oplevelser spiller en hovedrolle.
Oplevelsesøkonomi - produktion, forbrug, kulturgør status over de aktuelle problemstillinger og den nyeste udvikling inden for det ekspanderende oplevelsesøkonomiske felt. Bogen fokuserer på sammenhængene mellem de forskellige dele af oplevelsesøkonomien og diskuterer både de kreative industrier og turisme. Bogen undersøger fænomenet oplevelse, hvordan oplevelser produceres og konsumeres, samt hvordan de indgår i vores hverdag og kultur. Bogen stiller kritiske spørgsmål til, hvordan oplevelsesøkonomien virker, hvordan oplevelser produceres og forbruges, hvordan oplevelsesøkonomien er organiseret socialt, teknologisk og rumligt, og hvori oplevelser egentlig består. Den diskuterer både ansigt til ansigtoplevelser, mediebaserede oplevelser og ikke mindst samspillet mellem dem.

Flere detaljer

Beskrivelse
Sideantal: 345
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 2
Udgave: 1
Udgiver: Samfundslitteratur
Bredde: 156 mm
Højde: 230 mm
Dybde: 22 mm
Vægt: 586 g
Udgivelsesdato: 09 Apr 2007
Oplagsdato: 29 Jun 2008
Varefakta
Reference

b-9788759312506

Sprog

Dansk

Oplevelsesøkonomi - produktion, forbrug, kultur Samfundslitteratur