Moderne markedsføring - opgaver og cases

Moderne markedsføring - opgaver og cases Forstør

175,00 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online

MODERNE MARKEDSFØRING - OPGAVER OG CASES knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring og følger samme emneopdeling som lærebogen.

Læseren får således opdaterede opgaver og cases til hvert kapitel, der medvirker til forståelsen af alle faserne i en markedsføringsindsats – med fokus på værdiskabelse for kunden:
• Situationsanalyse
• Overordnet strategi
• Målsætninger, målgrupper og positionering
• Marketing-mix 1 (produkt, pris, place)
• Marketing-mix 2 (promotion)
• Evaluering/kontrol af effekt

Læremidlet er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelser (fx Markedsføringsøkonom, Multimediedesigner, Serviceøkonom og Handelsøkonom) og professionsbacheloruddannelserne (fx Leisure Management, International handel og markedsføring samt Medieproduktion og -ledelse).

Derudover er den anvendelig på akademiuddannelserne på det merkantile område.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Poul K. Faarup / Ole E. Andersen
Sideantal: 160
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: i-bog
Oplag: 1
Udgave: 2
Udgiver: Hansreitzels
Udgivelsesdato: 21 Aug 2016
Oplagsdato: 21 Aug 2016
Varefakta
Reference

b-9788741264622

Sprog

Dansk

Moderne markedsføring - opgaver og cases Hansreitzels