Mål dine resultater - analyse, evaluering og måling af kommunikation

Mål dine resultater - analyse, evaluering og måling af kommunikation Forstør

358,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Sidste varer på lager.

Mål dine resultater giver læseren konkret viden om og metoder til at dokumentere effekten og værdien af strategisk kommunikation. Bogen består af tre dele: Første del giver læseren indsigt og konkret vejledning i at adskille kommunikationsmål fra forretningsmål, hvilket gør det muligt at måle sammenhæng mellem årsag og virkning. Anden del gennemgår en række undersøgelsesmetoder og evalueringsmodeller. Centralt står en gennemgang af, hvordan man laver et undersøgelsesdesign, som øger bevidstheden om målenes strategiske relevans, hvad man ønsker at få viden om og hvilke metoder man skal bruge. I tredje del får læseren en kort introduktion til de vigtigste af ledelsens styringsværktøjer og et klart billede af, hvordan kommunikationsafdelingerne kan indarbejde måling af kommunikation og eget strategiske arbejde i organisationens overordnede styring. Mål dine resultater henvender sig til kommunikationsstuderende og praktikere, der skal dokumentere effekten og værdien af strategisk kommunikation.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Karin Sloth
Sideantal: 232
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 2
Udgave: 1
Udgiver: Samfundslitteratur
Bredde: 170 mm
Højde: 240 mm
Dybde: 15 mm
Vægt: 647 g
Udgivelsesdato: 13 Jan 2011
Oplagsdato: 13 Aug 2013
Varefakta
Reference

b-9788759312483

Udgivelsesår

2011

Sprog

Dansk

Mål dine resultater - analyse, evaluering og måling af kommunikation Samfundslitteratur