Kommunikationsstrategi for fattigrøve - effektiv positionering uden dyr reklame

Kommunikationsstrategi for fattigrøve - effektiv positionering uden dyr reklame Forstør

200,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Hvordan markedsfører man på egen hånd sin organisation? Og hvilke penge gør man det for, hvis man ikke har nogen?Offentlige institutioner og velgørende foreninger kæmper i dag en hård kamp om kunder, medarbejdere og medieopmærksomhed, nøjagtig ligesom private virksomheder gør. Forskellen er, at de hverken har noget stort markedsføringsbudget eller nogen marketingafdeling til at gøre arbejdet.Denne bog er en håndsrækning til de ledere i den offentlige sektor og det frivillige Danmark, der mangler både hænder og penge. Den viser, hvordan organisationen ved egen hjælp kan bygge en levende kommunikationsstrategi op, så organisationen bliver synlig i sin omverden og kan tiltrække den nødvendige opmærksomhed.Kommunikationsstrategi for fattigrøve er den fjerde bog i en serie af ganske korte og praktiske bøger om kommunikation.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Kresten Schultz-Jørgensen
Sideantal: 143
Sprog: Dansk
Omslagsgrafiker: Søren Roed Schack
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 1
Tegnet af: Søren Roed Schack
Udgiver: Gyldendal
Bredde: 122 mm
Højde: 178 mm
Dybde: 13 mm
Vægt: 168 g
Udgivelsesdato: 09 May 2012
Oplagsdato: 09 May 2012
Varefakta
Reference

b-9788702114478

Sprog

Dansk

Kommunikationsstrategi for fattigrøve - effektiv positionering uden dyr reklame Gyldendal