Kommunikation i multimediedesign

Kommunikation i multimediedesign Forstør

400,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Kommunikationsfaget favner bredt, og det er også et fagområde, som i multimediesammenhæng stiller store krav om indsigt i medieproduktion, produktudvikling og samarbejdsrelationer internt med kolleger og eksternt med leverandører, kunder osv. At facilitere de forskellige processer i en multimedieproduktion er fra start til slut en kommunikationsopgave.I denne 2. udgave er bogen blevet styrket på flere felter. Hele det mediesociologiske område er blevet udvidet, mødeforberedelse er beskrevet mere indgående og de iterative metoder er blevet opdaterede. Desuden er bogen generelt blevet opdateret til udviklingen på området, og der er fx nye arbejdsøvelser.Bogen gennemgår alle faser i et multimedieprojekt. Det vil sige fra opgaven sættes i gang med kunde og team over dens praktiske gennemførelse til overdragelse af det færdige produkt til kunden.Bogen er en grundbog til faget kommunikation og formidling på multimediedesigneruddannelsen. Den henvender sig desuden til beslægtede uddannelser, hvor multimediedesign også indgår. Det gælder fx uddannelsen til datamatiker, webintegrator, designteknolog, mediegrafiker samt professionsbacheloren i webudvikling og e-konceptudvikling.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Gunhild Marie Andersen / Torben Larsen / David Engelby / M.Fl
Sideantal: 352
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 2
Fagredaktør: Anne Mette Busch
Udgiver: Hansreitzels
Bredde: 174 mm
Højde: 246 mm
Dybde: 18 mm
Vægt: 686 g
Udgivelsesdato: 17 Feb 2015
Oplagsdato: 17 Feb 2015
Varefakta
Reference

b-9788741261683

Udgivelsesår

2011

Sprog

Dansk

Kommunikation i multimediedesign Hansreitzels