Forretningsidéen - om iværksættelsens tidligste faser

Forretningsidéen - om iværksættelsens tidligste faser Forstør

298,00 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online
Forretningsidéeninviterer til nytænkning af iværksættelse og innovation med kreativ markedsforståelse som ledestjerne! Mange forretningsinitiativer begynder med iværksætterens løsning - og ikke med kundernes problem. Det gør forretningsplaner derfor også - og det giver ofte dårlige resultater. Forretningsidéen bryder afgørende med denne produktorienterede logik.
Forretningsidéenbyder på tankegange, teorier, modeller, analysemetoder og eksempler, der sætter fokus på, hvordan man kan skabe en forretningsmulighed ved at forstå et marked kreativt og kombinere forståelsen med iværksætterens eller virksomhedens kompetencer?
Iværksættelse er en kompleks og risikabel proces, sammenlignet med stort set alt andet i forretningslivet, og fortjener derfor sit eget teori- og metodeapparat. Tankegange og systematikker med markedet i centrum øger chancen for, at ens forretningsidé bliver bæredygtig. Bogen er derfor relevant for alle, der arbejder med at sætte i værk.
Bogen er velegnet til såvel undervisning som praktisk anvendelse eller i forbindelse med rådgivning og som følgesvend i udviklingsprojekter. Forretningsidéenkan anvendes på det konkrete plan som et metodeunderstøttende, kvalificerende værktøj eller blot som en vitaminpille, der giver ny energi og ekstra inspiration.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Søren Hougaard
Sideantal: 234
Sprog: Dansk
Produktvariant: Ingen
Oplag: 2
Udgave: 1
Udgiver: Samfundslitteratur
Bredde: 155 mm
Højde: 230 mm
Dybde: 17 mm
Vægt: 397 g
Udgivelsesdato: 05 Feb 2004
Oplagsdato: 04 Apr 2005
Varefakta
Reference

b-9788759311066

Sprog

Dansk

Forretningsidéen - om iværksættelsens tidligste faser Samfundslitteratur