Erhvervsjura - for marketing og service

Erhvervsjura - for marketing og service Forstør

300,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Erhvervsjura - for marketing og service er i 2. udgave revideret og tilpasset de nye studieordninger.

Den sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører.

Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar, selskabsret, markedsføringsret, e-handelsret, varemærkeret. Der er desuden selvstændige kapitler om behandlingen af persondata og om service.

Bogen henvender sig primært til markedsførings- og serviceøkonomer.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Tom Bramminge Christensen / Anne Mette Bryde Nibe / Kennet Fischer Föh / M.Fl
Sideantal: 372
Sprog: Dansk
Omslagsgrafiker: Lisbeth Neigaard
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 2
Fagredaktør: Lars Bo Langsted
Udgiver: Hansreitzels
Udgivelsesdato: 30 Jun 2016
Oplagsdato: 30 Jun 2016
Varefakta
Reference

b-9788741264608

Udgivelsesår

2015

Sprog

Dansk

Erhvervsjura - for marketing og service Hansreitzels