Digital marketing og kommunikation

Digital marketing og kommunikation Forstør

350,00 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online

Digital Marketing og Kommunikation kombinerer klassisk markedskommunikation med digital marketing. Den sætter læseren i stand til at kommunikere med virksomhedens kunder på hhv. BtC og BtB-markedet. Den gennemgår både digital og analog kommunikation.

Lærebogen gennemgår relevante teorier og relaterer dem til markedsføring. Dernæst gennemgås:

  • Medieforbrug
  • Markeds- og kommunikationsstrategi
  • Intern kommunikation
  • Content marketing
  • Digital marketingplan og brand
  • Briefing og kreativ strategi samt webdesign,
  • Analyse og effektmålinger
  • Indkøbsformer
  • Sociale medier, social kapital, digitale medieplatforme og AIDAE

Bogen er rettet mod videregående uddannelser, fx markedsføringsøkonom, multimediedesigner, men kan bruges på alle kommunikationsuddannelser.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Michael Vodder / Ezio Pillon
Sideantal: 304
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Hansreitzels
Udgivelsesdato: 08 Jan 2017
Oplagsdato: 08 Jan 2017
Varefakta
Reference

b-9788741261829

Sprog

Dansk

Digital marketing og kommunikation Hansreitzels