Cultural intelligence

Cultural intelligence Forstør

180,00 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online

Ny lærebog om kulturteori og -analyse. Bogen er skrevet på engelsk og målrettet den nye studieordning på markedsføringsøkonom.

Den gennemgår relevante kulturteorier og - modeller af fx Geert Hofstede (løgdiagrammet), Fons Trompenaars, E.T. Hall og Richard Gesteland og Edgar Schein (isbjerget).

Læseren lærer om værdier og kulturel adfærd, herunder kulturelle barrierer og stereotyper.

Bogens kapitler understøttes af fyldige, konkrete cases.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Mark Hughes / Birgitte Alexandersen
Sideantal: 128
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Hansreitzels
Udgivelsesdato: 03 Jan 2017
Oplagsdato: 03 Jan 2017
Varefakta
Reference

b-9788741262352

Sprog

Dansk