Corporate communication - et tværfagligt perspektiv

Corporate communication - et tværfagligt perspektiv Forstør

250,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Corporate communication er et paraplybegreb, som dækker over de mangeartede kommunikationsaktiviteter,der udøves i en virksomhed. Fokus er på en stringent og sammenhængende kommunikation af identitet og værdier i dialogen med omverdenen.

I det strategiske og praktiske arbejde med corporate communication ligger muligheden for at danne og fastholde billedet af den unikke og troværdige virksomhed.

Corporate communication – et tværfagligt perspektiv indeholder:

  • Om corporate communication af Birgitte Norlyk, Institut for Design og Kommunikation (Syddansk Universitet)
  • Storytelling og corporate communication af Per Krogh Hansen, Institut for Design og Kommunikation (Syddansk Universitet)
  • Om heltefiguren i corporate communication af Cindie Maagaard, Institut for Sprog og Kommunikation, og Birgitte Norlyk
  • Virksomhed med stil – Design i corporate communication af Anders V. Munch, Institut for Design og Kommunikation(Syddansk Universitet)
  • Marketing, Public Relations og corporate communication af Elin Brandi Sørensen, Institut for Entreprenørskab og Relationsledelse (Syddansk Universitet)
  • CSR – corporate communication som social ansvarlighed af Christa Thomsen, Institut for Sprog og Erhvervskommunikation (Aarhus School of Business – Aarhus Universitet)
  • Et strategisk perspektiv på corporate communication af Per V. Freytag, Institut for Entreprenørskab og Relationsledelse (Syddansk Universitet), og Birgitte Norlyk
  • Relationer, effektmålinger og gennemsigtighed af Birgitte Norlyk, Institut for Design og Kommunikation (Syddansk Universitet)

Corporate communication – et tværfagligt perspektiv retter sig mod undervisningsforløb på videregående uddannelser samt mod praktikere, der ønsker en opdatering på kommunikationsområdet.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Christa Thomsen / Per Vagn Freytag / Per Krogh Hansen / M.Fl
Sideantal: 152
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 2
Fagredaktør: Birgitte Norlyk
Udgiver: Hansreitzels
Bredde: 173 mm
Højde: 246 mm
Dybde: 11 mm
Vægt: 272 g
Udgivelsesdato: 19 Jan 2016
Oplagsdato: 19 Jan 2016
Varefakta
Reference

b-9788741263816

Sprog

Dansk

Corporate communication - et tværfagligt perspektiv Hansreitzels