Corporate communication - et tværfagligt perspektiv

Corporate communication - et tværfagligt perspektiv Forstør

195,00 kr

Varens tilgængelighed

Ikke på lager online

Corporate communication er et paraplybegreb, som dækker over de mangeartede kommunikationsaktiviteter, der udøves i en virksomhed. Fokus er på en stringent og sammenhængende kommunikation af identitet og værdier i dialogen med omverdenen. I det strategiske og praktiske arbejde med corporate communication ligger muligheden for at danne og fastholde billedet af den unikke og troværdige virksomhed.Corporate communication – et tværfagligt perspektiv indeholder: Om corporate communication af Birgitte Norlyk, Institut for Fagsprog, Kommunikation og Informationsvidenskab (Syddansk Universitet) Storytelling og corporate communication af Per Krogh Hansen, Institut for Litteratur, Kultur og Medier (Syddansk Universitet) Om heltefiguren i corporate communication af Cindie Maagaard, Institut for Sprog og Kommunikation, og Birgitte Norlyk Virksomhed med stil – Design i corporate communication af Anders V. Munch, Institut for Litteratur, Kultur og Medier (Syddansk Universitet) Marketing, Public Relations og corporate communication af Elin Brandi Sørensen, Institut for Entreprenørskab og Relationsledelse (Syddansk Universitet) CSR: corporate communication som social ansvarlighed af Christa Thomsen, Institut for Sprog og Erhvervskommunikation (Aarhus School of Business – Aarhus Universitet) Et strategisk perspektiv på corporate communication af Per V. Freytag, Institut for Entreprenørskab og Relationsledelse (Syddansk Universitet), og Birgitte NorlykCorporate communication – et tværfagligt perspektiv retter sig mod undervisningsforløb på videregående uddannelser samt mod praktikere, der ønsker en opdatering på kommunikationsområdet.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Christa Thomsen / Per Vagn Freytag / Per Krogh Hansen / M.Fl
Sideantal: 136
Sprog: Dansk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 1
Fagredaktør: Birgitte Norlyk
Udgiver: Hansreitzels
Bredde: 170 mm
Højde: 240 mm
Dybde: 10 mm
Vægt: 265 g
Udgivelsesdato: 11 Oct 2010
Oplagsdato: 11 Oct 2010
Varefakta
Reference

b-9788776758202

Udgivelsesår

2010

Sprog

Dansk

Corporate communication - et tværfagligt perspektiv Hansreitzels