Business Law - for Marketing and Service

Business Law - for Marketing and Service Forstør

300,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Business Law for Marketing and Service er en oversættelse af 2. udgave af Erhvervsjura til marketing og service . Den sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører.

Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar, selskabsret, markedsføringsret, e-handelsret, varemærkeret. Der er desuden selvstændige kapitler om behandlingen af persondata og om service.

Bogen henvender sig primært til markedsførings-, service-, og handelsøkonomer og er tilpasset de nyeste studieordninger.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Anne Mette Bryde Nibe / Kennet Fischer Föh / Bjarke Tinten
Sideantal: 320
Sprog: Dansk
Omslagsgrafiker: Lisbeth Neigaard
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 1
Fagredaktør: Lars Bo Langsted
Udgiver: Hansreitzels
Udgivelsesdato: 14 Aug 2016
Oplagsdato: 14 Aug 2016
Varefakta
Reference

b-9788741263687

Udgivelsesår

2016

Sprog

Dansk

Business Law - for Marketing and Service Hansreitzels