Learning in Classrooms - a Cultural-Historical Approach

Learning in Classrooms - a Cultural-Historical Approach Forstør

298,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage
Learning in Classroomspræsenterer en række eksempler på hvorledes undervisning i biologi, historie, matematik, fysik og sprog kan forankres i børnenes hverdagsviden, og på hvordan børn kan bruge deres erfaring fra hverdagens begivenheder i klasseværelset, således at de kommer til at have sammenhæng med skolefagenes begreber.
De forskellige kapitler giver empirisk grundlag for hvorledes undervisning kan støtte børns nysgerrighed, udforskning og samarbejde så de bliver motiveret for skolens lærdom og samtidig kommer til af reflektere over hverdagens begivenheder.
Det er en vigtig bog til forståelse af, hvordan pædagogisk er med til at forme børns læring i skolen.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: .
Sideantal: 374
Sprog: Engelsk
Originalsprog: Dansk
Produktvariant: Hæftet
Oplag: 1
Udgave: 1
Udgiver: Aarhus University Press
Bredde: 174 mm
Højde: 240 mm
Dybde: 25 mm
Vægt: 786 g
Serie: Acta Jutlandica
Udgivelsesdato: 11 Oct 2001
Oplagsdato: 11 Oct 2001
Varefakta
Reference

b-9788772888415

Udgivelsesår

2001

Sprog

Engelsk

Learning in Classrooms - a Cultural-Historical Approach Aarhus University Press