Læringsdesign - – et multimodalt perspektiv

Læringsdesign - – et multimodalt perspektiv Forstør

269,00 kr

Varens tilgængelighed

Bestillingsvare: Afsendes om 2-3 hverdage

Hvordan anvendes digitale medier i undervisningen? Hvilken betydning har det for de traditionelle roller som lærer og elev? Hvilke andre moderne formidlingsformer anvendes?

Det er blandt de spørgsmål, der bliver besvaret i bogen, der præsenterer et nyt perspektiv på læring som supplement til de eksisterende teorier på området.

Fokus er især på:

  • Læring som kommunikation.
  • At transformere information til viden.
  • Uddannelsesinstitutionens rammer for læring og kulturer.
  • Praksis for evaluering og bedømmelse.

Forfatterne ønsker at sætte ord på dagens undervisning, hvor mange forskellige medier – herunder digitale medier – spiller en stor rolle for den lærende.


Bogen henvender sig til undervisere på alle niveauer fra folkeskolen og op, lærerstuderende samt forskere inden for pædagogik og it-didaktik.

Staffan Selander er professor i didaktik ved Institution for Pædagogik og Didaktik, Stockholms Universitet.
Gunther Kress er professor i semiotik og uddannelse ved Institute of Education, University of London.

Flere detaljer

Beskrivelse
Forfatter: Gunther Kress / Staffan Selander
Sprog: Dansk
Originalsprog: Svensk
Produktvariant: Paperback
Oplag: 2
Udgave: 1
Udgiver: Frydenlund
Bredde: 154 mm
Højde: 220 mm
Dybde: 10 mm
Vægt: 235 g
Udgivelsesdato: 19 Apr 2012
Oplagsdato: 21 May 2015
Varefakta
Reference

b-9788771180121

Udgivelsesår

2012

Sprog

Dansk

Læringsdesign - – et multimodalt perspektiv Frydenlund